Управління маркетинговими комунікаціями підприємства
Файли
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entity
Опис
Ключові слова
маркетингові комунікації, підприємство, управління, зовнішньоекономічна діяльність, експорт, marketing communications, enterprise, management, foreign economic activity, export, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Рибачук-Ярова, Т. В. Управління маркетинговими комунікаціями підприємства / Т. В. Рибачук-Яров, І. В. Тюха // Сучасні тенденції та проблеми розвитку економіки : матеріали наукового семінару. – Київ : НУХТ, 2020. – № 19, Ч. 1. – С. 76-83.