Управління маркетинговими комунікаціями підприємства

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entity

Опис

Ключові слова

маркетингові комунікації, підприємство, управління, зовнішньоекономічна діяльність, експорт, marketing communications, enterprise, management, foreign economic activity, export, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Рибачук-Ярова, Т. В. Управління маркетинговими комунікаціями підприємства / Т. В. Рибачук-Яров, І. В. Тюха // Сучасні тенденції та проблеми розвитку економіки : матеріали наукового семінару. – Київ : НУХТ, 2020. – № 19, Ч. 1. – С. 76-83.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced