Управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті наведено результати досліджень факторів конкурентоспроможності фірми, а саме визначено, що головними факторами є характер інноваційної діяльності, рівень продуктивності праці, ефективність управління, адаптивність, забезпеченість ресурсами, організація збуту продукції, частка ринку, яку займає фірма. Розглянуто способи формування конкурентних переваг, що залежать від системи чинників, які створюють сприятливе або несприятливе середовище для їх досягнення і утримання. Визначено базові стратегії конкуренції, а саме стратегію зниження витрат, стратегію диференціації, стратегію сегментування. Визначено, що суттєвим аспектом є вплив державного регулювання на конкурентоспроможність, Досліджено етапи оцінки та підвищення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках. Проаналізовано напрямки, реалізація яких дозволить підвищити конкурентоспроможність підприємства на зовнішніх ринках. The article presents the results of research of the factors of competitiveness of the firm, namely, it is determined that the main factors are the nature of innovation, the level of productivity, management efficiency, adaptability, resource availability, organization of sales, market share occupied by the firm. The ways of formation of competitive advantages depending on the system of factors that create favorable or unfavorable environment for their achievement and maintenance are considered Basic competition strategies, namely cost reduction strategy, differentiation strategy, segmentation strategy, are identified. It is determined that a significant aspect is the influence of state regulation on competitiveness, The stages of estimation and increase of competitiveness of enterprises in foreign markets are investigated. The directions, realization of which will allow to increase the competitiveness of the enterprise in foreign markets, are analyzed.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, зовнішній ринок, експорт, конкурентні переваги, світовий ринок, конкурентні переваги, competitiveness, foreign market, export, competitive advantages, world market, competitive advantages, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Тюха, І. В. Управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку / І. В. Тюха, М. Л. Вовченко // Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. – 2019. – № 25. – С. 232-240.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced