«Мозковий штурм» як інноваційний метод вивчення іноземної мови

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

«Мозковий штурм» є прийомом технології критичного мислення. Цей метод є оперативним і найбільш універсальним видом вирішення проблеми,стимулюючи творчу активність та роботу в групах. Суть цього методу полягає в подачі проблеми або ідеї і далі студенти повинні видати найбільшу кількість варіантів вирішення цієї проблеми. У цьому випадку враховуються навіть найбільш неймовірні ідеї, а потім на їх основі виробляються повноцінні, яскраві, реальні і корисні рішення задач. "Brainstorming" is a technique of critical thinking technology. This method is an operational and most universal type of problem solving, stimulating creative activity and working in groups. The essence of this method is to present a problem or an idea, and then students must come up with the largest number of options for solving this problem. In this case, even the most incredible ideas are taken into account, and then based on them, full-fledged, bright, real and useful solutions to problems are developed.

Опис

Ключові слова

комунікативна методика, мозковий штурм, communicative technique, brainstorming, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Ципанова, Н. «Мозковий штурм» як інноваційний метод вивчення іноземної мови / Н. Ципанова // Україна-Німеччина: горизонти освіти і культури : матеріали доповідей міжнародної науково - практичної конференції. – 2017. – С. 173-175.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced