Формування маркетингової товарної політики підприємства
Дата
2023
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
товар, товарна політика, асортимент, коефіцієнт раціональності асортименту, матриця Маркон, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Таран, Д. О. Формування маркетингової товарної політики підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Дмитро Олегович Таран ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2023. – 98 с.