Визначення пріоритетного напряму маркетингової діяльності підприємства
Дата
2023
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, пріоритетний напрямок, асортиментна політика, структура асортименту, ширина асортименту, глибина асортименту, гармонійність асортименту, насиченість асортименту, конкурентоспроможність продукції, багатокутник конкурентоспроможності, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Черкай, А. В. Визначення пріоритетного напряму маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Артем Валентинович Черкай ; наук. керівник Світлана Борисівна Розумей. – Київ, 2023. – 81 с.