Роль брендингових стратегій у фінансово-економічній діяльності підприємства
Дата
2019
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкривається поняття бренду та його ролі в діяльності організацій. Основну увагу приділено брендинговим стратегіям та їх значенню. Обґрунтована важливість брендингу для компаній, як інструменту максимізації прибутку та конкурентоспроможності.
The article reveals the concept of a brand and its role in the activities of organizations. The main attention is paid to branding strategies and their importance. The well-founded importance of branding for companies as a tool for maximizing profit and competitiveness.
Опис
Ключові слова
бренд, брендинг, брендингова стратегія, торгова марка, маркетинг, brand, branding, branding strategy, trademark, marketing, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Відоменко, О. І. Роль брендингових стратегій у фінансово-економічній діяльності підприємства / О. І. Відоменко // Dynamics of the development of world science : abstracts of IV International scientific and practical conference, 18-20 December 2019. – Perfect Publishing. Vancouver, Canada, 2019. – Pp. 1005-1013