Комплекс методичних засобів дослідження психологічних якостей педагога-наставника ВНЗ, що позитивно впливають на ефективність освітньої соціалізації студентів

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У науковій роботі розроблено інноваційний психодіагностичний комплекс методичних засобів дослідження психологічних якостей педагога-наставника ВНЗ, що позитивно впливають на ефективність освітньої соціалізації студентів. In the scientific work, an innovative psychodiagnostic complex of methodological tools for studying the psychological qualities of a teacher-mentor of a university, which positively affects the effectiveness of educational socialization of students, has been developed.

Опис

Ключові слова

кафедра гуманітарних дисциплін, педагог-наставник, соціалізація, студент, психодіагностичний комплекс, teacher-mentor, socialization, student, psychodiagnostic complex

Бібліографічний опис

Чугаєва, Н. Ю. Комплекс методичних засобів дослідження психологічних якостей педагога-наставника ВНЗ, що позитивно впливають на ефективність освітньої соціалізації студентів / Н. Ю. Чугаєва // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали науково-практичної конференції, 28 жовтня 2017 р,. м. Харків. – Харків : Діса плюс, 2017. – С. 131

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced