Комплекс методичних засобів дослідження психологічних якостей педагога-наставника ВНЗ, що позитивно впливають на ефективність освітньої соціалізації студентів
Файли
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У науковій роботі розроблено інноваційний психодіагностичний комплекс методичних засобів дослідження психологічних якостей педагога-наставника ВНЗ, що позитивно впливають на ефективність освітньої соціалізації студентів.
In the scientific work, an innovative psychodiagnostic complex of methodological tools for studying the psychological qualities of a teacher-mentor of a university, which positively affects the effectiveness of educational socialization of students, has been developed.
Опис
Ключові слова
кафедра гуманітарних дисциплін, педагог-наставник, соціалізація, студент, психодіагностичний комплекс, teacher-mentor, socialization, student, psychodiagnostic complex
Бібліографічний опис
Чугаєва, Н. Ю. Комплекс методичних засобів дослідження психологічних якостей педагога-наставника ВНЗ, що позитивно впливають на ефективність освітньої соціалізації студентів / Н. Ю. Чугаєва // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали науково-практичної конференції, 28 жовтня 2017 р,. м. Харків. – Харків : Діса плюс, 2017. – С. 131