Психологічна підготовка майбутніх маркетологів як чинник їх освітньої соціалізації

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Ефективна маркетингова діяльність передбачає психологічну підготовку майбутніх фахівців-маркетологів під час навчання у вищих навчальних закладах. У роботі розглянуто особливості вивчення студентами психологічних дисциплін у контексті здобування освіти у галузі маркетингу. Effective marketing activity involves the psychological preparation of future marketers during their studies at higher educational institutions. The work examines the peculiarities of studying psychological disciplines by students in the context of obtaining an education in the field of marketing.

Опис

Ключові слова

кафедра гуманітарних дисциплін, майбутній маркетолог, психологія, психологічна підготовка, студент, освітня соціалізація, future marketer, psychology, psychological preparation, student, educational socialization

Бібліографічний опис

Чугаєва, Н. Ю. Психологічна підготовка майбутніх маркетологів як чинник їх освітньої соціалізації / Н. Ю. Чугаєва // Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції, 24 квітня 2018 р., м. Одеса. – Одеса, 2018. – C. 248-250

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced