Рекламування товару як складова підприємницької діяльності
Файли
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетинг, маркетингові комунікації, реклама, підприємницька діяльність, marketing, marketing communications, advertising, entrepreneurship
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Рекламування товару як складова підприємницької діяльності / Н. П. Скригун, К. О. Кубенко // The world of science and innovation : abstracts of the 6th International scientific and practical conference, January 14-16, 2021. – Cognum Publishing House. London, United Kingdom. 2021. – Pp. 1034-1037