Сутність та етапи комерційної діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуті підходи щодо формування етапів комерційної діяльності підприємства, здійснено їх узагальнення та систематизацію. Визначено основні методи дослідження, які використовуються для аналізу комерційної діяльності на кожному з етапів. Проведено аналіз комерційної діяльності посередницького підприємства. За результатами дослідження надані висновки. In the article describes different approaches to formation the stages of commercial activity of the enterprise, made a generalization and systematization of these stages. On the example of the wholesale enterprise conducted researches and analysis basic stages of commercial activity. According to the results of the researches determined the conclusions.

Опис

Ключові слова

етапи комерційної діяльності, stages of commercial activity, закупівельна діяльність, wholesale, оптовий продаж, procurement, роздрібний продаж, retail, асортимент, assortment, постачальники, suppliers, посередники, middlemans, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Розумей, С. Б. Сутність та етапи комерційної діяльності підприємства / С. Б. Розумей, А. О. Голь // Економіка та суспільство. – 2018. – № 14. – С. 498

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced