Сутність та етапи комерційної діяльності підприємства
Дата
2018
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуті підходи щодо формування етапів комерційної діяльності підприємства, здійснено їх узагальнення та систематизацію. Визначено основні методи дослідження, які використовуються для аналізу комерційної діяльності на кожному з етапів. Проведено аналіз комерційної діяльності посередницького підприємства. За результатами дослідження надані висновки. In the article describes different approaches to formation the stages of commercial activity of the enterprise, made a generalization and systematization of these stages. On the example of the wholesale enterprise conducted researches and analysis basic stages of commercial activity. According to the results of the researches determined the conclusions.
Опис
Ключові слова
етапи комерційної діяльності, stages of commercial activity, закупівельна діяльність, wholesale, оптовий продаж, procurement, роздрібний продаж, retail, асортимент, assortment, постачальники, suppliers, посередники, middlemans, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Розумей, С. Б. Сутність та етапи комерційної діяльності підприємства / С. Б. Розумей, А. О. Голь // Економіка та суспільство. – 2018. – № 14. – С. 498