Формування туристичного іміджу Чернігівської області

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

імідж, туристична дестинація, іміджмейкінг, рекреаційно-туристичний потенціал Чернігівської області, соціально економічні чинники, туристична привабливість, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Алтухов, Д. М. Формування туристичного іміджу Чернігівської області : кваліфікаційна робота ... магістра : 242 Туризм / Дмитро Миколайович Алтухов ; наук. керівник Ірина Леонідівна Мельник. – Київ, 2023. – 101 с.