Основні концепції політики ціноутворення в готельно-ресторанному бізнесі та їх класифікація

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто сутність термінів «цінова політика» та «концепція політики ціноутворення». Показано співвідношення термінів «стратегія ціноутворення», «концепція політики ціноутворення» та «цінова політика». The article examines the essence of the terms "price policy" and "concept of pricing policy". The relationship between the terms "pricing strategy", "concept of pricing policy" and "price policy" is shown.

Опис

Ключові слова

кафедра готельно-ресторанної справи, готельна індустрія, ціноутворення, цінова політика, концепція політики ціноутворення, стратегія ціноутворення, hotel industry, pricing, pricing policy, pricing policy concept, pricing strategy

Бібліографічний опис

Богуславський, О. В. Основні концепції політики ціноутворення в готельно-ресторанному бізнесі та їх класифікація / О. В. Богуславський, Т. А. Нікітіна // Причорноморські економічні студії. – 2023. – Вип. 80. – С. 70–76

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced