Унікальні стратегії візуальної комунікації підприємства

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі проаналізовано та виділено основні види унікальних найбільш поширених стратегій візуальної комунікації, які використовують підприємства для просування своєї продукції. Важливо відмітити, що суб’єкти господарювання використовують дані стратегії візуальної комунікації в контексті подій, що є особливо актуальними для потенційних споживачів продукції. Це в свою чергу є дієвим інструментом привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. The work analyzes and highlights the main types of unique, most common visual communication strategies that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use these visual communication strategies in the context of events that are particularly relevant for potential consumers of products. This, in turn, is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.

Опис

Ключові слова

візуальна комунікація, стратегія, підприємство, візуалізація, реклама, кафедра маркетингу, visual communication, strategy, enterprise, visualization, advertising

Бібліографічний опис

Сагач, А. О. Унікальні стратегії візуальної комунікації підприємства / А. О. Сагач, М. І. Арич // Сучасні тенденції розвитку економіки та обліку: наукові горизонти : Всеукраїнська науково-практична конференція 23 березня 2023 р. – Луцьк : ДВНЗ «ДонНТУ». 2023. – С. 275-277

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced