Стратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Автори

Бєлова, Тетяна Геннадіївна
Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
Лелека, Ольга Олександрівна

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті розглядаються стратегії споживчої поведінки. Визначаються елементи, на яких базується вдало сформована маркетингова стратегія. Доводиться зв'язок стратегій поведінки споживачів із загальною маркетинговою стратегією. Наводяться чинники оточуючого середовища, які здійснюють вплив на формування маркетингової стратегії. Демонструються приклади чинників, які є специфічними та притаманні різним галузям промисловості. Підкреслюється, що споживча поведінка обумовлює всі дії підприємства і є складовою стратегії. Надається визначення стратегії споживчої поведінки. Перелічуються новітні стратегії споживчої поведінки, які виникли під впливом змін у середовищі підприємства. Характеризується кожна з наведених стратегій, пояснюються умови її застосування. Обґрунтовується необхідність урахування змін у поведінці споживачів при формуванні загальної маркетингової стратегії.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетингова стратегія, поведінка споживачів, стратегія споживчої поведінки, ритм життя, інноваційне споживання, мотиви купівлі, marketing strategy, consumer behavior, consumer behavior strategy, rhythm of life, innovative consumption, purchase motives

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Стратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємства / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, О. О. Лелека // Приазовський економічний вісник. – 2023. – Вип. № 2 (34). – С. 30-34

Зібрання