Критерії оцінювання активності маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку
Файли
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено вивченню оцінювання активності маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку.
Обґрунтовано причини реакційної маркетингової діяльності підприємств на поточні впливи маркетингового онлайн-середовища. У рамках розвитку маркетингової поведінкової теорії підприємств на онлайн-ринку запропоновано показники, на основі яких вивчаються маркетингові поведінкові дії підприємств на онлайн-ринку: «комплекс маркетингових онлайн-інструментів комунікації» та «сила залучення споживачів». Кожен із показників має набір із 16 критеріїв та власну шкалу оцінювання. Описано сутність та характерні особливості кожного з критеріїв, оцінювання яких передбачає загальну оцінку по двох основних показниках: використання маркетингових онлайн-інструментів комунікацій та сила залучення споживачів. Визначено ключові маркетингові складники активної поведінки підприємств в онлайн середовищі.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетинг, поведінка, онлайн-комунікації, споживач, онлайн-ринок, marketing, behavior, online communications, consumer, online marketplace
Бібліографічний опис
Капінус, Л. В. Критерії оцінювання активності маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку / Л. В. Капінус // Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. – 2021 – Вип. № 4 (63). – С. 48-53