Критерії оцінювання активності маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Статтю присвячено вивченню оцінювання активності маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку. Обґрунтовано причини реакційної маркетингової діяльності підприємств на поточні впливи маркетингового онлайн-середовища. У рамках розвитку маркетингової поведінкової теорії підприємств на онлайн-ринку запропоновано показники, на основі яких вивчаються маркетингові поведінкові дії підприємств на онлайн-ринку: «комплекс маркетингових онлайн-інструментів комунікації» та «сила залучення споживачів». Кожен із показників має набір із 16 критеріїв та власну шкалу оцінювання. Описано сутність та характерні особливості кожного з критеріїв, оцінювання яких передбачає загальну оцінку по двох основних показниках: використання маркетингових онлайн-інструментів комунікацій та сила залучення споживачів. Визначено ключові маркетингові складники активної поведінки підприємств в онлайн середовищі.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетинг, поведінка, онлайн-комунікації, споживач, онлайн-ринок, marketing, behavior, online communications, consumer, online marketplace

Бібліографічний опис

Капінус, Л. В. Критерії оцінювання активності маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку / Л. В. Капінус // Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. – 2021 – Вип. № 4 (63). – С. 48-53

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced