Застосування карти емпатії для визначення профілю споживачів ІТ-стартапу
Файли
Дата
2023
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Тези-доповіді присвячено побудові та визначенню профілю споживачів онлайн додатку стартап-проєкту. Технологічний розвиток вимушує бізнес існувати в цифровому світі. IT-продукти в мінливому середовищі стають обов'язковою складовою бізнесу. Оскільки споживачі «живуть» в онлайні, бізнес шукає можливості задовольняти їх потреби забезпечуючи новими технологічними продуктами.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, стартап, карта емпатії, споживачі, туристичний бізнес, культурно-історична спадщина, startup, empathy map, consumers, tourism business cultural and historical heritage
Бібліографічний опис
Данкеєва, О. М. Застосування карти емпатії для визначення профілю споживачів ІТ-стартапу / О. М. Данкеєва, В. М. Попович // Scientific research in the modern world : 5th International scientific and practical conference, March 9-11, 2023. – Toronto, Canada : Perfect Publishing, 2023. – Рp. 397-400