Механізм ціноутворення на промислових підприємствах в ринкових умовах

Ескіз

Дата

2004

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Запропоновано модель процесу ціноутворення на промислових підприємствах, яка поєднує витратний та маркетинговий методи, дозволяє досягти такого рівня витрат на виробництво і збут продукції, при якому підприємство одержить цільовий фінансовий результат. The offered model of pricing combines the method based on the expenses and market-method, it allows to define the level of the expenses and selling bulk in direct to achieve the necessary financial result.

Опис

Ключові слова

ціноутворення, витратний метод, ринкове ціноутворення, маркетинговий метод, фінанси, finances, pricing, cost method, market pricing, marketing method, кафедра фінансів

Бібліографічний опис

Роганова, Г. О. Механізм ціноутворення на промислових підприємствах в ринкових умовах / Г. О. Роганова // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2004. – Т. 2. – С. 478-482

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced