Завдання математичної освіти для нематематичних спеціальностей

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

На шляху вивчення математики виникають наступні принципіальні проблеми математичної освіти: вибір обсягу і змісту математичних дисциплін, визначення мети навчання, правильне поєднання інформативності й глибини викладання, строгості та наочності, тобто вибір найбільш ефективних і раціональних шляхів навчання. Все це потрібно робити з урахуванням обмеженого часу, відведеного на вивчення математики для студентів не математичних спеціальностей. On the way to studying mathematics, the following fundamental problems of mathematics education arise: choosing the scope and content of mathematical disciplines, determining the purpose of learning, the correct combination of informativeness and depth of teaching, rigor, and clarity, that is, choosing the most effective and rational ways of learning. All this must be done considering the limited time allocated to the study of mathematics for students of non-mathematical specialties.

Опис

Ключові слова

математичні дисципліни, організація навчання, творчій підхід, mathematical disciplines, organization of training, creative approach, кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.

Бібліографічний опис

Радзієвська, О. Завдання математичної освіти для нематематичних спеціальностей / О. Радзієвська // Актуальні проблеми математики та методики її навчання у вищій школі : Всеукраїнська наукова конференція, 17-18 грудня 2020р., м. Київ. – Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. – С. 79-80

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced