Завдання математичної освіти для нематематичних спеціальностей
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
На шляху вивчення математики виникають наступні принципіальні проблеми математичної освіти: вибір обсягу і змісту математичних дисциплін, визначення мети навчання, правильне поєднання інформативності й глибини викладання, строгості та наочності, тобто вибір найбільш ефективних і раціональних шляхів навчання. Все це потрібно робити з урахуванням обмеженого часу, відведеного на вивчення математики для студентів не математичних спеціальностей. On the way to studying mathematics, the following fundamental problems of mathematics education arise: choosing the scope and content of mathematical disciplines, determining the purpose of learning, the correct combination of informativeness and depth of teaching, rigor, and clarity, that is, choosing the most effective and rational ways of learning. All this must be done considering the limited time allocated to the study of mathematics for students of non-mathematical specialties.
Опис
Ключові слова
математичні дисципліни, організація навчання, творчій підхід, mathematical disciplines, organization of training, creative approach, кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.
Бібліографічний опис
Радзієвська, О. Завдання математичної освіти для нематематичних спеціальностей / О. Радзієвська // Актуальні проблеми математики та методики її навчання у вищій школі : Всеукраїнська наукова конференція, 17-18 грудня 2020р., м. Київ. – Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. – С. 79-80