Застосування методу аналізу ієрархій для оцінки виходу роздрібної мережі на новий ринок в Україні
Файли
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено дослідженню практичних аспектів застосування методу аналізу ієрархій для оцінки виходу роздрібної ме-
режі на новий ринок або розширення своєї присутності, відкриваючі нові магазини. Застосовано метод аналізу ієрархій. Алгоритм
розв’язання розглянутого завдання реалізується за допомогою інструментарію програмного додатку MS Excel. Розрахована оцін-
ка граничних відносних пріоритетів надає можливості рішення щодо входження роздрібної мережі на новий ринок та перспективи
її подальшої діяльності. Article is devoted to a research of practical aspects of application of a method of the analysis of hierarchies for an assessment of an
entry of retail network into the new market opening new shops. The algorithm of the solution of the considered task is implemented by
means of tools of the MS Excel software application. The assessment of limit relative priorities is calculated the decision on occurrence
of retail network on the new market and the prospects of her further activity gives opportunities.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, метод ієрархій, матриця попарних порівнянь, оцінка виходу на новий ринок, глобальні пріоритети порівнянь, роздрібна мережа, method of hierarchies, matrix of paired comparisons, assessment of an entry into the new market, global priorities of comparisons, retail network
Бібліографічний опис
Данкеєва, О. М. Застосування методу аналізу ієрархій для оцінки виходу роздрібної мережі на новий ринок в Україні / О. М. Данкеєва // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2017. – Вип, 24, Ч. 1. – С. 112-116