PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу
Файли
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистості
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, реклама, маркетингові комунікації, маркетингові дослідження, department of marketing, marketing communications, marketing research
Бібліографічний опис
Мазур, А. PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу / А. Мазур, наук. керівник О. О. Лелека // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р. – С. 176.