Стратегія корпоративної соціальної відповідальності в туристичному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розробка теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо створення та інтеграції стратегії корпоративної соціальної відповідальності в туристичному бізнесі. Development of theoretical concepts and practical advice on the creation and integration strategy of corporate social responsibility in the tourism business.

Опис

Ключові слова

корпоративна, відповідальність, corporate, responsibility, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Розметова, О. Г. Стратегія корпоративної соціальної відповідальності в туристичному бізнесі / О. Г. Розметова // Національна економіка. - 2011. - № 6. - С. 61-66.

Зібрання