Графічні системи проєктування: критерії вибору для інженерної освіти

Ескіз

Дата

2024

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Сучасна сфера технічного навчання потребує використання різноманітних графічних систем. Вони розширюють можливості викладачів і здобувачів вищої освіти щодо ефективної взаємодії з технічними ідеями й концепціями, надають доступ до вивчення нових методів проєктування, вирішення складних інженерних завдань та створення інноваційних технічних рішень. У статті показано важливість графічних систем як елементів технологічного проєктування в закладах професійно-технічної та вищої освіти, розглянуто критерії вибору таких систем для їх впровадження у навчальні програми. Особливу увагу звернено на вільне програмне забезпечення, обґрунтовано його переваги для освітніх установ. Наведена інформація допоможе правильно обрати графічну систему з врахуванням технічних, технологічний і фінансових аспектів. Провівши порівняльний аналіз найпоширеніших графічних систем, запропоновано використання програмного комплексу QCAD для вирішення різноманітних завдань двовимірного проєктування. Показано, що впровадження цієї системи підвищить ефективність початкового навчання та сприятиме подальшому розвиткові студентів у сфері технічного проєктування
The modern field of technical education requires the use of various graphic systems. They expand the capabilities for educators and higher education seekers for the effective interaction with technical ideas and concepts, give access to study of new design methods, meeting of engineering challenges and creation of innovative technical solutions. The paper shows the importance of graphic systems as elements of technological design in vocational and higher education institutions and examines the criteria for selecting such systems for their introduction in curricula. Particular attention is paid to free software; its advantages for educational institutions are substantiated. The information given will help select a proper graphic system subject to technical, technological and financial aspects. Based on the comparative analysis of the most common graphic systems, the paper offers to use the QCAD software package to solve various two-dimensional design tasks. It shows that the introduction of this system will improve the efficiency of primary education and promote further students’ development in the field of technical design

Опис

Ключові слова

графічна система, вільне програмне забезпечення, 2D-проєктування, критерії вибору, інженерна освіта, кафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробів, кафедра технології зберігання і переробки зерна, graphic system, free software, 2D design, selection criteria, engineering education

Бібліографічний опис

Махинько, В. М. Графічні системи проєктування: критерії вибору для інженерної освіти / В. М. Махинько, А. В. Шаран, В. Г. Беспалий // Modern engineering and innovative technologies. – 2024. – № 31, Ч. 1. – С. 92–99.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced