Проблеми розвитку критичного мислення студентів технічних спеціальностей
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Сучасний фахівець, навіть у галузі технічної освіти, повинен володіти інструментами креативності й критичного мислення. На прикладі харчової промисловості нами було виділено ряд задач, що потребують для свого вирішення творчих підходів. Показано проблеми, з якими стикається технічний фахівець, розв'язуючи творчі задачі
A modern specialist, even in the field of technical education, must have the tools of creativity and critical thinking. Using the food industry as an example, we have identified a number of tasks that require creative approaches to solve. The problems faced by a technical specialist in solving creative tasks are shown
A modern specialist, even in the field of technical education, must have the tools of creativity and critical thinking. Using the food industry as an example, we have identified a number of tasks that require creative approaches to solve. The problems faced by a technical specialist in solving creative tasks are shown
Description
Citation
Махинько, В. М. Проблеми розвитку критичного мислення студентів технічних спеціальностей / В. М. Махинько // Креативні підходи та методи активізації навчальної діяльності здобувачів вищої освіти : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 2 жовтня – 12 листопада 2023 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 157–159.