Сучасні концепції маркетингу як підґрунтя розвитку маркетингового менеджменту підприємства

Ескіз

Дата

2024

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена опису сучасних маркетингових концепцій, які можуть слугувати основою для вдосконалення управління підприємством на засадах маркетингового менеджменту. Перелічені концепції управління маркетингу, елементи яких найчастіше можна використати для посилення маркетингової складової в управлінській діяльності підприємства. Наведено зміст концептуальної моделі вдосконалення менеджменту підприємства на основі маркетингових принципів. Зроблено наголос на таких складових моделі, як місія, цінності, цілі, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища і стратегічних альтернатив, реалізація стратегії. Наведено приклади місії та цінностей успішних підприємств та доведено вплив маркетингових концепцій на їхнє формування. Зауважено про необхідність врахування дії концепції LOVE- маркетингу, оскільки завдяки неї можна досягти гармонії у взаємовідносинах підприємства-виробника, його працівників та споживачів/клієнтів
The article is devoted to the description of modern marketing concepts that can serve as a basis for improving enterprise management on the basis of marketing management. The concepts of marketing management are listed, the elements of which can most often be used to strengthen the marketing component in the management activities of the enterprise. The content of the conceptual model for improving enterprise management based on marketing principles is presented. Emphasis is placed on such components of the model as the mission, values, goals, analysis of the internal and external environment and strategic alternatives, implementation of the strategy. Examples of the mission and values of successful enterprises are given and the influence of marketing concepts on their formation is proven. It was noted that it is necessary to take into account the concept of LOVE-marketing, because thanks to it, harmony can be achieved in the relations between the manufacturing enterprise, its employees and consumers/clients

Опис

Ключові слова

сучасні маркетингові концепції, маркетинговий менеджмент, місія, цінності, цілі, внутрішнє середовище, зовнішнє середовище, стратегічні альтернативи, реалізація стратегії, modern marketing concepts, marketing management, mission, values, goals, internal environment, external environment, strategic alternatives, strategy implementation, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Сучасні концепції маркетингу як підґрунтя розвитку маркетингового менеджменту підприємства / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, О. О. Лелека // Причорноморські економічні студії : науковий збірник Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. – Одеса : Гельветика. – 2024. – Вип. 85. – С. 106–110.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced