Методичні та прикладні аспекти дослідження маркетингової активності споживачів

Ескіз

Дата

2023

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У розділі монографії розглянуто сутність маркетингової активності споживачів. Наведено та охарактеризовано показники, які характеризують маркетингову активність споживачів. Окреслено етапи, за якими аналізується маркетингова активність споживачів. Описано процес сегментування споживачів та визначення цільового ринку. Доведено необхідність вибору привабливих ринкових сегментів. Обгрунтовано чинники внутрішнього впливу на споживчий вибір. Висвітлено чинники зовнішнього впливу на вибір споживача. Наведено алгоритм дослідження впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на формування споживчих переваг. Показано методику визначення емоційного стану та його зв’язку з різними елементами маркетингової діяльності. Продемонстровано етапи дослідження вражень покупців та їхнього впливу на споживчу активність, а також визначення рівня задоволеності покупкою. Описано процес вивчення профілю споживачів продукції відповідно до базових моделей
The essence of consumer marketing activity is considered in the section of the monograph. The indicators that characterize the marketing activity of consumers are presented and characterized. The stages by which the marketing activity of consumers is analyzed are outlined. The process of segmenting consumers and defining the target market is described. The necessity of choosing attractive market segments has been proved. The factors of internal influence on consumer choice are substantiated. The factors of external influence on the consumer's choice are highlighted. An algorithm for studying the influence of internal and external environmental factors on the formation of consumer preferences is given. The method of determining the emotional state and its connection with various elements of marketing activity is shown. The stages of researching the impressions of buyers and their influence on consumer activity, as well as determining the level of satisfaction with the purchase, are demonstrated. The process of studying the profile of product consumers according to basic models is described

Опис

Ключові слова

поведінка споживачів, маркетингова активність споживачів, сегментування споживачів, споживчі переваги, емоційний стан, рівень задоволеності, профіль споживачів, consumer behavior, consumer marketing activity, consumer segmentation, consumer preferences, emotional condition, satisfaction level, consumer profile, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Методичні та прикладні аспекти дослідження маркетингової активності споживачів / Т. Г. Бєлова // Глобальні зміни розвитку суспільства на зламі тисячоліть : кол. монографія. – Харків : Новий курс, 2023. – С. 190–225.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced