Сучасні підходи до формування організаційної культури готельних підприємств
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Анотація
Формування корпоративної культури є важливим напрямом управлінської діяльності готельних підприємств, оскільки вона забезпечує стабілізацію роботи колективу, єдине розуміння норм і правил поведінки персоналу, виступає механізмом передачі знань та цінностей, що впливають на високий рівень сервісу від одного працівника до іншого шляхом навчання, повторення та імітації. Formation of corporate culture is an important area of hotel management companies because it provides stabilization of the team, only understanding the norms and rules of conduct personnel acting mechanism of transmission of knowledge and values that affect the high level of service from one employee to another through training, repetition and imitation.
Опис
Ключові слова
культура, готельні підприємства, кафедра туристичного та готельного бізнесу, culture, hospitality industry