Buying behavior of consumers in social networks: motives and performance indicators

Ескіз

Дата

2024

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The essence of the motives of the purchasing behavior of consumers in social networks has been determined. Their classification and main characteristics are given. A set of indicators for studying the effectiveness of marketing behavior of an enterprise in social networks is substantiated
Визначено сутність мотивів купівельної поведінки споживачів у соціальних мережах. Наведено їх класифікацію та основні характеристики. Обґрунтовано сукупність показників вивчення результативності маркетингової поведінки підприємства в соціальних мережах

Опис

Ключові слова

social networks, purchasing behavior, consumer demand, online shopping, online shopping, online stores, кафедра маркетингу, соціальні мережі, купівельна поведінка, споживчий попит, он-лайн покупки, інтернет-магазини

Бібліографічний опис

Strashynskа, L. Buying behavior of consumers in social networks: motives and performance indicators / L. Strashynskа, V. Strashynskyi // Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 21–24 травня 2024 р., м. Київ. – Київ : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2024. – С. 81–82.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced