Використання прийомів мерчандайзингу в закладах ресторанного господарства

Ескіз

Дата

2024

Автори

Ущаповський, Артем Олегович

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі використані результати досліджень вітчизняних та закордонних фахівців індустрії гостинності. Для обробки, викладення та узагальнення отриманої інформації використані методи системного пошуку, аналізу та синтезу. Прийоми мерчандайзингу надають можливість закладу бути конкурентоспроможним, навіть в умовах воєнного часу. Тому власники закладів ресторанного господарства використовують мерчандайзинг як прогресивну технологію для просування продукції та послуг в свої закладах
The work uses the results of research by domestic and foreign specialists in the hospitality industry. Methods of system search and analysis were used for processing, presentation and generalization of the received information and synthesis. Merchandising techniques enable the institution to be competitive, even in wartime conditions. Therefore, restaurant owners use merchandising as a progressive technology to promote products and services in their establishments

Опис

Ключові слова

кафедра готельно-ресторанної справи, мерчандайзинг, гостинність, ресторанне господарство, прийом, merchandising, hospitality, restaurant business, reception

Бібліографічний опис

Ущаповський, А. О. Використання прийомів мерчандайзингу в закладах ресторанного господарства / А. О. Ущаповський // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 293.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced