Організація послуг психологічної підтримки в закладах готельно-ресторанного бізнесу
Файли
Дата
2023
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано комплекс послуг психологічної підтримки в готельній індустрії. Досліджено впровадження заходів з психологічної підтримки для гостей та персоналу готелю. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто заходи щодо психологічної підтримки гостей готелю. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтів
The article analyzes the complex of psychological support services in the hotel industry. The implementation of psychological support measures for hotel guests and staff was studied. Existing examples of the implementation of this innovation in the world and in Ukraine were analyzed. The prospects for its development have been determined. Measures for psychological support of hotel guests were considered. The advantages of implementing innovation in hotel management and the benefits for the hotel administration and customers are summarized
The article analyzes the complex of psychological support services in the hotel industry. The implementation of psychological support measures for hotel guests and staff was studied. Existing examples of the implementation of this innovation in the world and in Ukraine were analyzed. The prospects for its development have been determined. Measures for psychological support of hotel guests were considered. The advantages of implementing innovation in hotel management and the benefits for the hotel administration and customers are summarized
Опис
Ключові слова
інновація, послуги, психологічна підтримка, готель, готельно-ресторанний бізнес, управління, кафедра готельно-ресторанної справи, innovation, services, psychological support, hotel, hotel and restaurant business, management
Бібліографічний опис
Тімченко, Г. М. Організація послуг психологічної підтримки в закладах готельно-ресторанного бізнесу / Г. М. Тімченко, Т. А. Сильчук, О. С. Пушка // Інфраструктура ринку. – 2023. – Вип. № 75. – С. 145–149.