Оцінювання складових маркетингової діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетинг, складові маркетингової діяльності, маркетинг мікс, товарна політика, цінова політика, збутова політика, комунікаційна політика

Бібліографічний опис

Іванюсь, Є. А. Оцінювання складових маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Іванюсь Євгенія Анатоліївна ; наук. керівник Катерина Юріївна Семененко. – Київ, 2024. – 65 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced