Оцінювання складових маркетингової діяльності підприємства
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетинг, складові маркетингової діяльності, маркетинг мікс, товарна політика, цінова політика, збутова політика, комунікаційна політика
Бібліографічний опис
Іванюсь, Є. А. Оцінювання складових маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Іванюсь Євгенія Анатоліївна ; наук. керівник Катерина Юріївна Семененко. – Київ, 2024. – 65 с.