Обґрунтування рішення щодо зміни асортименту продукції підприємства

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, асортимент продукції, товарний асортимент модифікована матриця БКГ, маржинальний аналіз, збалансованість товарного асортименту, обґрунтування маркетингових рішень

Бібліографічний опис

Биканов, В. А. Обґрунтування рішення щодо зміни асортименту продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Биканов Владислав Андрійович ; наук. керівник Ольга Феодосіївна Крайнюченко. – Київ, 2024. – 70 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced