Використання штучного інтелекту як інноваційного інструменту під час навчання іноземних мов у ЗВО

Ескіз

Дата

2024

DOI

https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-5(39)-326-338

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ключових аспектів використання штучного інтелекту (ШІ) в освітньому процесі закладів вищої освіти та досліджує актуальність застосування ШІ зокрема в навчанні іноземним мовам. В статті розглянуто різноманітні трактування поняття «штучний інтелект», акцентуючи увагу на розбіжностях у тлумаченні поняття вітчизняними дослідниками. Серед широкого спектру ресурсів авторами виокремлено основний інструментарій ШІ, який допомагає викладачам іноземної мови під час викладання мовних дисциплін у ЗВО. У статті детально проаналізовано головні переваги та недоліки інтеграції ШІ у вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти, у результаті чого виявлено важливість збалансованого поєднання використання штучного інтелекту з традиційними методами навчання іноземних мов. Сформовано подальші аспекти дослідження зазначеної теми, які сприятимуть розширенню можливостей використання ШІ в освітньому процесі та підвищенню його ефективності.
The article is devoted to the study of key aspects of the use of artificial intelligence (AI) in the educational process of institutions of higher education and examines the relevance of the use of AI in teaching foreign languages. The article considers various interpretations of the concept of "artificial intelligence", focusing on differences in the interpretation of the concept by domestic researchers. Among a wide range of resources, the authors have singled out the main AI toolkit that helps foreign language teachers when teaching language subjects at higher education institutions. The article analyzes the main advantages and disadvantages of the integration of AI in foreign language learning at institutions of higher education, as a result of which the importance of a balanced combination of the use of artificial intelligence with traditional methods of foreign language learning is revealed. Further aspects of the research of the specified topic have been formed which will contribute to expanding the possibilities of using AI in the educational process and increasing its effectiveness.

Опис

Ключові слова

кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, штучний інтелект, інноваційні технології, освітній процес, вивчення іноземної мови, чат - боти, заклади вищої освіти, здобувачі, artificial intelligence, innovative technologies, educational process, learning a foreign language, chat bots, institutions of higher education, degree candidates

Бібліографічний опис

Малик, Ю. І. Використання штучного інтелекту як інноваційного інструменту під час навчання іноземних мов у ЗВО / Ю. І. Малик, О. В. Никитенко // Перспективи та інновації науки. – 2024. – № 5(39). – С. 326-338

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced