Промоція іміджу України періоду повномасштабного вторгнення: аспекти та медіа-інструментарій

Ескіз

Дата

2023

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Повномасштабне російське вторгнення в Україну посилило присутність української теми в міжнародному інформаційному просторі. Особливої актуальності набуло висвітлення подій з позиції нашої держави та боротьба з російською маніпулятивною пропагандою. Промо ційна діяльність України стала невід’ємним елементом в інформаційній боротьбі. Мета статті – дослідити трансформацію промоційної діяльності України та сучасний інстру ментарій розбудови її іміджу в умовах інформаційного протиборства. Реалізація мети мож лива через розв’язання таких завдань: розглянути ключові аспекти промоційної діяльності України від здобуття Незалежності до повномасштабного російського вторгнення включно; проаналізувати вплив цифрових інформаційних технологій на формування іміджу України у світовому інформаційному просторі в умовах військової російської агресії. У науковій роз відці виокремлено періоди промоційної діяльності України та визначено у межах кожного з них інструменти, за допомогою яких наша держава намагалася транслювати світовому співтовариству свій національний бренд. Прагнення України бути почутою в глобальному інформаційному просторі з початком повномасштабного російського вторгнення стимулювало створення інноваційних комуніка ційних проєктів та платформ, які наразі є інструментом реальної взаємодії України та світу. Аналіз цих цифрових платформ доводить важливість розвитку інформаційно-комунікаційних технологій для можливості впливу на цільову аудиторію та конструювання ключових нара тивів в міжнародному іміджі України. Отже, у статті наголошується, що збройна агресія РФ трансформувала міжнародний імідж України, змістивши негативну конотацію концеп тів медіаобразу нашої держави позитивною, проте основним завданням надалі для України залишається боротьба як у фізичному, так і в інформаційному просторі.
The full-scale Russian invasion of Ukraine has heightened the presence of Ukrainian affairs in the international information space. The coverage of events from the perspective of our nation and the struggle against Russian manipulative propaganda have gained significant importance. Ukraine’s promotional activities have become an integral component of the information warfare. The goal of this article is to investigate the transformation of Ukraine’s promotional activities and its contemporary toolkit for building its image amidst the conditions of information confrontation. This objective is achievable through addressing the following tasks: examining key aspects of Ukraine’s promotional efforts, spanning from gaining independence to the full-scale Russian invasion; analyzing the impact of digital information technologies on shaping Ukraine’s image in the global information arena during the military Russian aggression. The research identifies distinct periods of Ukraine’s promotional activities and delineates the instruments employed within each phase to convey our nation’s national brand to the global community. With the advent of the full-scale Russian invasion, Ukraine’s aspiration to be heard within the global information sphere prompted the creation of innovative communication projects and platforms that currently serve as tools for real interaction between Ukraine and the world. An analysis of these digital platforms underscores the importance of developing information and communication technologies to influence the target audience and construct key narratives within Ukraine’s international image. Therefore, the article emphasizes that Russia’s armed aggression has transformed Ukraine’s international image, shifting the negative connotations of our state’s media portrayal to a positive light. However, the primary challenge for Ukraine remains the ongoing struggle both in the physical and informational realms

Опис

Ключові слова

імідж держави, промоція, медіакомунікації, медіа-інструментарій, цифрові технології, протиборство, UNITED24, state image, promotion, media communication, media toolkit, digital technologies, information warfare, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соловйова, Ю. Є. Промоція іміджу України періоду повномасштабного вторгнення: аспекти та медіа-інструментарій / Ю. Є. Соловйова, А. В. Грущенко // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. – 2023. – № 4. – Т. 34 (73). – С. 325–330.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced