PR як маркетинговий інструмент харчових брендів

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Досліджуються основні аспекти PR харчових брендів як інструмент маркетингових комунікацій та формування іміджу. Розглядаються поняття «Tone of Voice» та «Brand Heart». Акцентується важливість узгодженості стратегії STP-маркетингу та PR-стратегії бренду. Характеризуються доцільні типи PR харчових брендів за кольорами та за іншими характеристиками.
The main aspects of PR of food brands as a tool of marketing communications and image formation are investigated. The concepts of "Tone of Voice" and "Brand Heart" are considered. The importance of consistency between the STP marketing strategy and the brand's PR strategy is emphasized. The appropriate types of PR of food brands are characterized by colors and other characteristics.

Description

Citation

Ткачук, С. В. PR як маркетинговий інструмент харчових брендів / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21–22 листопада 2024 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 97–99.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By