Вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства
Дата
2024
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетингове середовище підприємства, конкурентність, прибуток, marketing environment of the enterprise, competitiveness, profit
Бібліографічний опис
Короленко, М. В. Вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Короленко Максим Валентинович ; наук. керівник Людмила Миколаївна Закревська. – Київ, 2024. – 70 с.