Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства
Дата
2024
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингове ціноутворення, цінова тактика, психологічні чинники, метод «цінових сходів», PSM-аналіз, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Андрущенко, А. В. Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Андрущенко Анастасія Володимирівна ; наук. керівник Наталія Петрівна Скригун. – Київ, 2024. – 67 с.