Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингове ціноутворення, цінова тактика, психологічні чинники, метод «цінових сходів», PSM-аналіз, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Андрущенко, А. В. Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Андрущенко Анастасія Володимирівна ; наук. керівник Наталія Петрівна Скригун. – Київ, 2024. – 67 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced