Розроблення цільового ринку товарів підприємства
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, цільовий ринок, перцепційна карта, маркетингова діяльність, цільовий маркетинг, сегментування, позиціювання
Бібліографічний опис
Пивовар, Д. М. Розроблення цільового ринку товарів підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Пивовар Дар’я Миколаївна ; наук. керівник Андрій Володимирович Никоненко. – Київ, 2024. – 115 с.