Моніторинг навчання іноземних мов у немовному вищому начальному закладі
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
В статті йдеться про педагогічний моніторингна на технічних та технологічних факультетах для підготувки майбутніх інженерів; зокрема у вивченні іноземних мов для їх майбутньої професії. Комунікативний підхід, підвищення методичної, лінгвістичної компетенції студентів, психолінгвістичні технології являют собою основу педагогічного моніторинга у вивченні іноземних мов.
The article accounts on the pedagogical monitoring at the technical and technological faculties for training future engineers; n more particularly, in teaching foreign languages for their future profession. The communicative approach, raising the methodical, linguistic competence of students, psycholinguistic technologies form the basis of the pedagogical monitoring in teaching foreign languages.
The article accounts on the pedagogical monitoring at the technical and technological faculties for training future engineers; n more particularly, in teaching foreign languages for their future profession. The communicative approach, raising the methodical, linguistic competence of students, psycholinguistic technologies form the basis of the pedagogical monitoring in teaching foreign languages.
Опис
Ключові слова
лінгвістична компетенція, linguistic competence, педагогічний моніторинг, іноземні мови, комунікативний підхід, методична, pedagogical monitoring, foreign languages, communicative approach, methodical
Бібліографічний опис
Ткаченко, Н. Д. Моніторинг навчання іноземних мов у немовному вищому начальному закладі / Н. Д. Ткаченко // Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. – К.: НУХТ, 2009. - Спеціальний випуск. - С. 49-51.