Інтернет-реклама в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

З’ясовано місце та роль інтернет-реклами в системі управління маркетингом на підприємстві, обґрунтовано необхідність застосування інтернет-реклами в менеджменті підприємства на основі узагальнення і систематизації її переваг та недоліків, а також визначено перспективи розвитку реклами в мережі Інтернет. A place and internet advertising role is found out in control system marketing on an enterprise, grounded necessity of application of internet advertising for the management of enterprise on the basis of generalization and systematization of its advantages and failings, and also certainly prospect of development of advertising in the Internet.

Опис

Ключові слова

маркетинг, інтернет-реклама, переваги інтернет-реклами, недоліки інтернет-реклами, розвиток інтернет-реклами, marketing, internet advertising, advantages of internet advertising, lacks of internet advertising, development of internet advertising, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Капінус, Л. В. Інтернет-реклама в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства / Л. В. Капінус // Економічний простір. - 2012. - № 58. - С. 198-204.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced