Етичний дискурс у соціальній рекламі: баланс між впливом і маніпуляцією
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Можливість розмежування етичного впливу та маніпуляцій є важливою для забезпечення довіри громадськості до соціальних ініціатив і запобігання можливим негативним наслідкам. Метою статті є дослідження етичних аспектів соціальної реклами, зокрема виявлення меж між правомірним впливом на аудиторію та маніпуляцією, а також розробка рекомендацій щодо створення соціальних рекламних звернень, які виконують етичні норми і сприяють формуванню довіри серед громадськості
The ability to distinguish between ethical influence and manipulation is important for ensuring public trust in social initiatives and preventing possible negative consequences. The aim of the article is to study the ethical aspects of social advertising, in particular, to identify the boundaries between legitimate influence on the audience and manipulation, as well as to develop recommendations for creating social advertising appeals that comply with ethical norms and contribute to the formation of public trust
The ability to distinguish between ethical influence and manipulation is important for ensuring public trust in social initiatives and preventing possible negative consequences. The aim of the article is to study the ethical aspects of social advertising, in particular, to identify the boundaries between legitimate influence on the audience and manipulation, as well as to develop recommendations for creating social advertising appeals that comply with ethical norms and contribute to the formation of public trust
Опис
Бібліографічний опис
Лелека, О. О. Етичний дискурс у соціальній рекламі: баланс між впливом і маніпуляцією / О. О. Лелека // Образ. – 2025. – Вип. 1 (47). – С. 126–132.