Етичний дискурс у соціальній рекламі: баланс між впливом і маніпуляцією

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Можливість розмежування етичного впливу та маніпуляцій є важливою для забезпечення довіри громадськості до соціальних ініціатив і запобігання можливим негативним наслідкам. Метою статті є дослідження етичних аспектів соціальної реклами, зокрема виявлення меж між правомірним впливом на аудиторію та маніпуляцією, а також розробка рекомендацій щодо створення соціальних рекламних звернень, які виконують етичні норми і сприяють формуванню довіри серед громадськості
The ability to distinguish between ethical influence and manipulation is important for ensuring public trust in social initiatives and preventing possible negative consequences. The aim of the article is to study the ethical aspects of social advertising, in particular, to identify the boundaries between legitimate influence on the audience and manipulation, as well as to develop recommendations for creating social advertising appeals that comply with ethical norms and contribute to the formation of public trust

Опис

Бібліографічний опис

Лелека, О. О. Етичний дискурс у соціальній рекламі: баланс між впливом і маніпуляцією / О. О. Лелека // Образ. – 2025. – Вип. 1 (47). – С. 126–132.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в