Marketing in field of vegetarian food products

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою дослідження було виявлення проблем та перспектив розвитку маркетингової політики брендів вегетаріанських харчових продуктів. Дані були зібрані за допомогою кабінетного дослідження з відкритих джерел брендів вегетаріанських харчових продуктів та ритейлерів. Дослідження проводилося з використанням методів узагальнення, аналізу та синтезу інформації. The aim of the study was to identify problems and prospects for the development of marketing policies of vegetarian food brands. Data were collected through desk research from open sources of vegetarian food brands and retailers. The study was conducted using methods of generalization, analysis and synthesis of information.

Опис

Бібліографічний опис

Marketing in field of vegetarian food products / S. V. Tkachuk, S. A. Stakhurska, L. V. Kapinus, A. V. Nykonenko // Ukrainian Food Journal. – 2025. – Vol. 14, Issue 1. – Pp. 141–163.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в