Креативний інструментарій PR у маркетингу
Вантажиться...
Файли
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджуються сучасні інструменти формування зв'язків з громадськістю, що поєднують елементи PR, нативної реклами, івент-маркетингу та формують позитивну думку в широкого кола контактних аудиторій
The article examines modern public relations tools that combine elements of PR, native advertising, and event marketing and form a positive opinion among a wide range of contact audiences
The article examines modern public relations tools that combine elements of PR, native advertising, and event marketing and form a positive opinion among a wide range of contact audiences
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Креативний інструментарій PR у маркетингу / С. В. Ткачук // Проблеми управління підприємствами в сучасних умовах : матеріали ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції, 23–24 квітня 2025 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2025. – С. 138–140.