Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Автор проводила дослідження однофакторних та багатофакторних моделей оцінки ставлення споживачів до торговельної марки, узагальнюючі результати зображені в табл.
The author conducted research univariate and multivariate models for assessing consumer attitudes to brand, generalizing the results shown in Table.

Опис

Ключові слова

торгівельна марка, trademark, споживач, consumer, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Капінус, Л. В. Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки / Л. В. Капінус // Актуальні вимоги науки - 2009 : V Міжнародна науково-практична конференція. - Прага, 2009. - С. 82-85.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced