Управління відносинами зі споживачем на ринку продовольчого ритейлу
Вантажиться...
Файли
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проаналізовано основні тенденції розвитку вітчизняного продовольчого ритейлу. Доведено, що протягом останніх років актуалізується проблема необхідності управління відносинами з покупцями та формування відповідного впливу на їх споживчі пріоритети. Проаналізовано основні підходи до сутності терміну «управління відносинами з покупцями». Обгрунтовано основні завдання управління відносинами з покупцем та основні концепції, на яких повинна будуватися система управління відносинами з покупцем.
The main trends in the development of domestic food retail are analyzed. It is proven that in recent years the problem of the need to manage customer relations and form a corresponding influence on their consumer priorities has become more relevant. The main approaches to the essence of the term "customer relations management" are analyzed. The main tasks of customer relations management and the main concepts on which the customer relations management system should be built are substantiated.
Опис
Бібліографічний опис
Страшинська, Л. В. Управління відносинами зі споживачем на ринку продовольчого ритейлу / Л. В. Страшинська // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції, 06–07 березня 2025 р., м. Харків. – Харків, 2025. – С. 44–48