Цінності споживачів як основа для побудови сценаріїв розвитку ритейлу
Вантажиться...
Файли
Дата
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Питання цінностей ведення бізнесу останнім часом набуває більшої актуальності через зміни в відношенні споживачів до сприйняття як себе, так і навколишнього світу. Розуміння цінностей споживачів спрямують внутрішні дії, за допомогою яких ритейл буде оцінено зовні. Виявлення однакових рис і спрямувань цінностей споживачів і ритейлу є актуальною проблемою, її вирішення допоможе побудувати та/або скорегувати існуючі сценарії щодо подальшого ефективного розвитку мережі та отримати кращі стосунки зі споживачами, розділяючи з ними цінності. Мета дослідження полягає в визначенні цінностей для побудови та/або корегування сценаріїв розвитку ритейлу України. В статті було визначено нагальні настрої, які панують в суспільстві, а також як вони впливають на діяльність ритейлу. Це дозволило визначити цінності споживачів. Було означено ключові напрямки, на які доречно націлити внутрішні процеси ритейлу при формуванні та/або корегуванні відповідних сценаріїв розвитку.
The issue of business values has recently become more relevant due to changes in consumers' attitudes towards the perception of both themselves and the world around them. Understanding consumer values will direct internal actions, with the help of which retail will be evaluated externally. Identifying the same features and directions of consumer and retail values is a relevant problem, its solution will help to build and/or adjust existing scenarios for the further effective development of the network and obtain better relations with consumers, sharing values with them. The purpose of the study is to determine values for building and/or adjusting scenarios for the development of retail in Ukraine. The article identified the prevailing moods prevailing in society, as well as how they affect retail activities. This made it possible to determine consumer values. Key areas were identified that it is appropriate to target internal retail processes when forming and/or adjusting relevant development scenarios.
Опис
Бібліографічний опис
Данкеєва, О. М. Цінності споживачів як основа для побудови сценаріїв розвитку ритейлу / О. М. Данкеєва, Л. В. Страшинська // Modern engineering and innovative technologie. – 2024. – Issue 35, Part 2. – Pp. 95–102