Using shallow neural networks for strategic management in hotel and restaurant industry

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття досліджує використання дрібних штучних нейронних мереж у стратегічному управлінні готелями та ресторанами. Він демонструє покращення процесу прийняття рішень завдяки сегментації клієнтів, оптимізації цін і оцінці ризиків. Дослідження підтверджує, що ці моделі підвищують операційну ефективність і стійкість, особливо в умовах економічної нестабільності, підвищуючи прибутковість і довгострокову конкурентоспроможність у сфері гостинності. The paper explores the use of shallow artificial neural networks in hotel and restaurant strategic management. It demonstrates improved decision-making through customer segmentation, pricing optimization, and risk assessment. The study confirms these models enhance operational efficiency and resilience, especially under economic instability, boosting profitability and long-term competitiveness in hospitality.

Опис

Бібліографічний опис

Liavynets, H. Using shallow neural networks for strategic management in hotel and restaurant industry / H. Liavynets, O. Zahorui // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 91-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 7–11 квітня 2025 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2025. – Ч. 3. – C. 302

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в