Дослідження та прогнозування позиціонування підприємств на ринку пива в Україні
Вантажиться...
Файли
Дата
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена дослідженню та прогнозуванню позиціонування підприємств на ринку пива в Україні. Визначено сутність конкурентної позиції підприємства як його положення у ринковому сегменті завдяки більш ефективній реалізації обраної ним конкурентної стратегії стосовно аналогів. Досліджено тенденції розвитку внутрішнього ринку пива України. Проаналізовано динаміку експорту та імпорту пива за 2011-2021 рр. та визначено тенденції щодо зміни торговельного сальдо. Проаналізовано структуру ринку пива за основним виробниками. Побудовано матрицю БКГ виробників ринку пива в 2021 році та визначено особливості їх стратегічного розвитку. Визначено сутність та значення прогнозування позиціонування підприємств на вітчизняних споживчих ринках. Визначено особливості прогнозування обсягів реалізації продукції. Сформовано прогноз позиціонування підприємств на ринку пива в Україні.
The article is devoted to the study and forecasting of the positioning of enterprises in the beer market in Ukraine. The essence of the competitive position of the enterprise is determined as its position in the market segment due to the more effective implementation of the competitive strategy chosen by it in relation to analogues. The trends in the development of the domestic beer market of Ukraine are studied. The dynamics of beer exports and imports for 2011-2021 are analyzed and trends in the change in the trade balance are determined. The structure of the beer market by major producers is analyzed. The BCG matrix of beer market producers in 2021 is constructed and the features of their strategic development are determined. The essence and significance of forecasting the positioning of enterprises in domestic consumer markets are determined. The features of forecasting product sales volumes are determined. A forecast of the positioning of enterprises in the beer market in Ukraine is formed.
Опис
Ключові слова
конкурентне позиціонування підприємств, ринкова позиція підприємства, конкурентна позиція підприємства, прогнозування позиціонування підприємства, market positioning of enterprises, competitive positioning of enterprises, competitive positioning of enterprises, market position of the enterprise, competitive position of the enterprise, forecasting of the positioning of the enterprise, forecasting of the positioning of the enterprise
Бібліографічний опис
Закревська, Л. М. Дослідження та прогнозування позиціонування підприємств на ринку пива в Україні / Л. М. Закревська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2023. – Вип. 1 (38). – С. 26-31
