Можливості концепції соціально-відповідального бізнесу у забезпеченні стійких конкурентних переваг
Вантажиться...
Файли
Дата
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються можливості використання концепції соціальної відповідальності бізнесу для досягнення конкурентних переваг. Описується зміст концепції соціальної відповідальності, її значення у забезпеченні стійких позицій на ринку. Розглядається сутність конкурентних переваг, їхня необхідність для підприємства, яке хоче виділитися поміж конкурентів, досягти значних результатів своєї виробничо-господарської діяльності. Пропонується у якості джерел забезпечення конкурентних переваг використовувати можливості концепції соціальної відповідальності. Розглянуто середовище прояву концепції соціальної відповідальності, яке розподілене на внутрішнє, мікросередовище та макросередовище. Наведено взаємозв’язок між соціальною відповідальністю та конкурентними перевагами.
The possibilities of using the concept of social responsibility of business to achieve competitive advantages are considered. The content of the concept of social responsibility is described, its importance in ensuring stable positions in the market is considered. The essence of competitive advantages is considered, their necessity for an enterprise that wants to stand out among competitors, achieve significant results of its production and economic activities. It is proposed to use the possibilities of the concept of social responsibility as sources of ensuring competitive advantages. The environment of manifestation of the concept of social responsibility is considered, which is divided into internal, microenvironment and macroenvironment. The relationship between social responsibility and competitive advantages is given.
Опис
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Можливості концепції соціально-відповідального бізнесу у забезпеченні стійких конкурентних переваг / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Економічний простір. – 2025. – № 204. – С. 44–47.