Особливості вживання лексико-граматичного підходу у вивченні іноземних мов для спеціалістів з готельно-ресторанної справи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена методологічним і практичним аспектам використання лексико-граматичного підходу у вивченні англійської мови майбутніми спеціалістами з готельно-ресторанної справи. Проаналізовано ряд англомовних та україномовних джерел з питання особливостей вживання цього методу, його практичності, ефективності і доцільності в готельно-ресторанній сфері. Проведено аналіз значення вивчення граматичних структур та лексичних одиниць в їх єдності для покращення навичок усного і письмового спілкування здобувачів освіти. Розглядається розвиток лексико-граматичного підходу в порівнянні з іншими традиційними підходами (зокрема, граматико-перекладним, прямим та іншими). Висвітлені переваги і недоліки вживання лексико-граматичного підходу в розвитку комунікативних навичок, які є необхідними для майбутніх спеціалістів з готельно-ресторанної справи. Запропоновані конкретні методологічні схеми побудови завдань і вправ, використання яких дозволяє якісно збільшити словниковий запас здобувачів освіти, спонукати їх до більш активного і продуктивного вживання мови для вирішення практичних мовленнєвих задач. Розроблені приклади вправ з використанням лексико-граматичного підходу, спрямовані на розширення лексики, опанування граматичних структур і їх практичне поєднання з лексичними блоками і стійкими словосполученнями і найчастіше вживаними фразами на основі використовуваних підручників. В підсумку обґрунтовується доцільність і ефективність вживання лексико-граматичного підходу саме для спеціалістів з готельно-ресторанної справи, з огляду на те, що для спеціалістів даної сфери надзвичайно важливо вміти активно і ефективно комунікувати з клієнтами і колегами по роботі в усній і письмовій формі, вирішуючи цілий ряд практичних завдань, пов’язаних з забезпеченням потреб клієнтів і ефективною взаємодією з колегами і керівництвом. The article is devoted to methodological and practical aspects of using the lexico-grammatical approach in teaching English to future specialists in the hotel and restaurant industry. A number of English- and Ukrainian-language sources are analyzed to examine the features, practicality, effectiveness, and relevance of this method in the hospitality field. Also a lot of attention is given to the history of the development of this method, to its connection with other approaches. Special attention is given to the importance of mastering grammatical structures and lexical units in their unity to enhance learners’ oral and written communication skills. The development of the lexico-grammatical approach is considered in comparison with traditional methods (such as grammar-translation and direct methods). The advantages and disadvantages of applying this approach to the development of communicative competencies essential for hospitality professionals are discussed. The article proposes specific methodological frameworks for designing tasks and exercises that contribute to vocabulary expansion and encourage learners to actively use language in solving practical communicative tasks. Examples of exercises based on the lexico-grammatical approach are provided, focusing on vocabulary enrichment, grammar acquisition, and the integration of lexical chunks, fixed expressions, and commonly used phrases derived from current textbooks. In conclusion, the article substantiates the relevance and effectiveness of applying the lexico-grammatical approach in training hotel and restaurant professionals, emphasizing the necessity for them to communicate efficiently and appropriately with clients and colleagues in both spoken and written forms, addressing a range of real-life service-related situations.

Опис

Бібліографічний опис

Пазяк, А. Р. Особливості вживання лексико-граматичного підходу у вивченні іноземних мов для спеціалістів з готельно-ресторанної справи / А. Р. Пазяк // Інноваційна педагогіка. – 2025. – Bип. 83, Т. 1. – С. 47–50.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в