Особливості навчання аудіювання як виду мовленнєвої діяльності

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Анотація

У статті аналізуються основні особливості аудіювання, які с важливою складовою мовленнєвої діяльності; акцентується увага на необхідності та способах розвитку аудіювання при вдосконаленні комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів. This article reveals the basic features of listening comprehension that are very constituent of communicative activity; listening comprehension is analyzed, and attention is concentrated on the importance of its development in the teaching of future specialists.

Опис

Ключові слова

комунікативна компетентність, communicative competence, мовленнєва діяльність, аудіювання, listening comprehension, communicative activity, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Власенко, Л. В. Особливості навчання аудіювання як виду мовленнєвої діяльності / Л. В. Власенко, О. А. Левурда // Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. – НУХТ, 2012. – С. 165-168.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced